Saturday 25 May 2013

yA AllaH...Kuatkan Aku

Ya Allah.. berikanlah aku sedikit kekuantan dari KekuatanMu....
berikanku sedikit ketenangan dari KetenanganMU..
dan Berilah keredhaanMu kepadaku
dalam menuju jalanMu.

Kau berilah aku sedikit Kekuatan dan ketabahan andai dia bukan untukku...
Kau lapangkanlah hatiku disaat takdirku jauh darinya...
berilah rasa cinta ini hanya buatMu ya Allah....
kerna aku tak sanggup untuk mencintai insan yang bukan untukku...

Ya Allah....aku bukanlah an-nisa' yang digelar agamawan...
aku hanya wanita biasa yang sedang berusaha untuk lebih dekat denganMU...
dan aku tahu..diri ini tidak layak untuk dijadikan pilihan oleh Ar-rijal yang soleh...
takdirMu sentiasa adil untuk hamba-hambaMu...
kuatkan aku ya Allah agar mampu tempuhi takdirMu dengan sabar...

Kuatkanlah aku Ya Allah ..
kerna aku tahu..kau akan membawa hatinya jauh dariku..
mungkin dia bukan untukku...
lapangkanlah hatiku bila tiba saatnya nanti ya Allah....
Aku ingin bersaMU..hanya denganMU....

Aku Mohon Ya Allah...
janganlah Kau jatohkan rasa cinta dan rindu ini pada orang yang salah...
dan jangan Kau biarkan aku menitiskan air mta ini pada insan yang bukan untukku.
dan semoga imam yang Kau takdirkan  nanti mampu menjagaku dunia dan akhirat...
bukan insan yang sering mencari silapku..
dan bukan insan yang tak mampu memberikanku kemaafan....

aminnn Ya Allah...



No comments:

Post a Comment