Saturday 1 December 2012

Kini Aku Sendiri....

hari nie datang mood nak menaip lak rasanya... ingin ku luahkan segala rasa dihati ini  bagi mengurangkan beban yang terpahat dihati.....
aku bersyukur kerana namanya tiada lagi dihatiku.. Allah menggantikan aku dengan kawan-kawan yang sentiasa disisi.. kawan yang sentiasa inginkan aku gembira... sentiasa menjaga hatiku.. dan sentiasa memastikan aku dalam senyuman.. tapi kini..aku bakal kehilangan mereka yang sering mendengar luahan aku.. aku bakal kehilangan mereka yang sentiasa memberikan aku senyuman,...

hari ini... sahabat mayaku telah bersara dari fb nya..hihi..xtahu bila lah kitorang boleh jumpa lagi.. aku gembira menjadikan dia sahabatku... kerna disaat aku bersedih... dialah yang sering membuat  aku tertawa... menghilangkan segala duka yang dirasa... tapi kini.. aku kembali seperti sebelumnya.. tanpa dia yang menceriakan hariku...

hari selasa nie... hafiz.. kawan yang baru ku kenal.. yang Allah takdirkan untuk mengisi kekosongan yang ada..juga akan pergi.... mampukah hati ini merelakan dia pergi.. ya,.. aku mampu.. dan perginya dia bermakna antara kami hanya tinggal kenangan... iginku tunggu hingga dia kembali.. tapi bukan itu yang dia impikan.. aku redha jika pertemuan ini adalah ujian bagiku... sekali lagi aku diuji.. hadirnya dia hanya tempat persinggahan.... tempat untuk aku membuang segala duka yang dirasa... akan ku simpan kenangan ini hingga ke akhir... selamat tinggal awak... setiap pertemuan pasti ad perpisahan..tetapi setiap perpisahan belum tentu ada pertemuan buat kesekian kalinya....

minggu ni juga adalah minggu last kakak ditempatku bekerja berada disini  kerana minggu depan..tamatlah latihan prktikalnya...aku menjadikan dia tempatku mengadu... bercerita suka dan duka.. tapi minggu depan.. aku kembali sendiri..menjalani hari-hariku sendiri,,,, berjalan tanpa teman..berbicara tnpa lisan.... ya..aku tahu Allah sentiasa bersamaku... hanya DIA....


No comments:

Post a Comment