Sunday 28 October 2012

Dariku dan Untukmu..

coretan dibuat pada JUN 2011

Siapakah engkau yang ku tunggu wahai insan yang ditakdirkan buatku.
Akan ku tunggu dirimu tampa jemu…
walau xpernah aku melihat wajahmu..
Walau ak xthu siapa dirimu..
aku tetap merinduimu wahai insan yang bakal menemani hidupku...
Dengarlah luahan hatiku…semoga dirimu juga sedang menunggu kehadiranku saat ini..
Lelaki yang ditakdirkan buatku… dengarlah bisikan hati wanita yang telah tersurat ditakdirkan buatmu…
Dimanakan dirimu saat ini..     
 aku sangat merinduimu wahai pujanggaku…
Walau ku tak tahu dimana dan siapa dirimu..                                    
    ak tetap akan menunggumu..
Ya Allah.. jagalah dia agar menjadi lelaki yang soleh dan pemimpin yang bijak..
Peliharalah dia Ya Allah agar terpelihara daripada segala keburukan dan kejahatan duniawi..
Jadikanlah dia seorang hamba yang mencintaiMU,,,
agar dia mampu mencintaiku keranamu Ya Allah…
Dan temukanlah kami dalam keadaan yang engkau redhai…
Ya Allah.. sampaikanlah salam rinduku buat insan yang telah tersurat ditakdirkan untuk menjagaku dunia akhirat..
Yang bakal menjadikanku isteri dan wanita yang solehah… 
sampaikan salam rinduku padanya YaAllah…
Khabarkan padanya..aku sedang menanti kehadirannya untuk menjadikan aku lebih dekat denganMU..
Sesungguhnya Aku benar-benar merinduiMU ya Allah…
Temukanlah aku dengannya agar dia mampu membwaku lebih dekat denganMU…..
amin Ya Rabbal alamin…..

No comments:

Post a Comment