Tuesday 6 January 2015

aku tanpa cintaMu

luahan yang tak kan pernah terluah.....

disini...ingin ku utuskan sepucuk surat untukMU wahai penciptaku..
Engkaulah pencipta yang menciptakanku... menjadiakan aku seorang manusia dimuka bumi ini...
mengawal setiap nafas dan pergerakanku.. mencatat setiap detik perlakuanku..

YaAllah... Terima Kasih kerana msih mengizinkan aku untuk terus bernafas dimuka bumi Mu ini...
ku mohon padaMu ya Tuhan... jangan kau biarkan aku terus tersungkur dalam gelap cahaya dunia yang penuh kabus.. yang sering menyesatkan perjalanku... bantulah hambaMu ini untuk menuju kearahMu dengan penuh ketakwaan..

namun..takwa itu telah jauh meninggalkan aku.. iman..sering jauh meninggalkan aku.. namun agama masih setia denganku.. yang sering memanggil iman dan takwa agar kembali..
disaat ini... aku sendiri..mencari arah dalam gelap dunia..dalam permainan yang tak akan ada penghujung...

aku takot...takot dengan permainan dunia yang sering menjadikan aku lupa..lupa akan iman dan takwa yang sering menjadi taruhan..
aku sendiri mencari arah... aku..sering terjatuh..tanpa teman seperjuangan... hanya Engkau yang ku harapkan.. menjadi pembimbingku ...jangan Kau jauh dariku,...jangan Kau tinggalkan aku sendiri... kerna diri ini hanya inginkn cinta dan kasih sayangMu... hidayahMu... jangan Kau jauhkan aku dengan hidayahMu Ya Allah....

sendiri..aku terjatuh..aku tak mampu untuk bangun..tolonglah hambaMu ini ya Allah...
jangan Kau biarkan aku terus begini......

No comments:

Post a Comment