Sunday 27 January 2013

Pinjaman DariMu untukku II

Alhamdulillah disaat ini aku meresakan diri ini makin dekat denganMu ya Allah...
ya..aku pernah memohon padaMu.. jangan Kau ambil dirinya selagi aku belum bergelar wanita syurga.. dan disaat ini Kau telah jauhkan jarak antara aku dengannya... aku mungkin masih belum sempurna sebagai wanita syurga tapi aku bersyukur kerana Engkau tidak pernah membiarkan aku sendiri...

apa yang aku impikan telah aku jadikan ia knyataan... walaupun bahasa arabku masih lagi di tahap yang lemah..setelah Kau kurniakan insan yang mampu menjadikan aku muslimah yang mampu menutup aurat denga sempurna..... Kau hadirkan pula insan yang mampu menjadi guruku di suatu saat nanti...

sungguh kasih sayangMu melebihi kemurkaanMu .... tentukanlah hidupku mengikut kehendakMu dan bukan mengikut kehendakKu..sesungguhnya PerancanganMu itu adalah yang terbaik untukku... Engkau lebih mengetahui apa yang tidak kami ketahui...

No comments:

Post a Comment