Sunday 7 July 2013

Senyum Dalam Tangis...

Assalamualaikum... tetiba jep rasa macam nak aktive balik berbloging..
tapi rasa apa yang dikongsi lam blog nie xder faedah lansung pun... just luahan semata-mata..
hihi....sooo..kepada reader2 yang bosan to,jagan jadikan blog sy nie tempat persinggahan korang ya..:-)
sebab blog nie just untuk saya lepaskankan apa yang tak terlepas dihati jep..xder cite best or something yang boleh diambil iktibar pun at cnie..

semenjak dua menjak nie tak tahu lar apa yang aku rasa... rasa macam ..ntah la...
dulu .. dikiri dan kananku terlalu gelap..sehingga aku rasa takot sangat nak jalan sorang-sorang.. aku tak boleh lalu jalan to..law aku ikot gak..cnfirm sesat..aku xboleh ikot.. sedih sangat bila takda kawan-kawan seperjuangan disisi.. aku selalu mohon agar diri ini tidak dibiarkan sendiri ditengah2 kegelapan..

Allah Maha Mendengar..DIA dengar luahan hati setiap hambanya.. seorang demi seorang Dia hadirkan teman di kiri dan kananku.. teman yang mampu memberi sedikit cahaya disaat aku melalui jalan-jalan yang gelap..

aku tak nak mintak banyak... cukuplah Allah dekatkan aku denganNYA dan dengan orang-orang yang dekat dengan cintaNYA..ya..aku bukan budak sekolah agama.. apatah lagi agamawan..aku cuma gadis biasa...dan hamba Allah yang hina lagi daif di dunia ini... tapi aku berusaha untuk menjadi yang solehah...
aku tak kisah apa orang nak cakap pasal aku, tapi aku kisah andai aku jauh dari Allah.. aku tak kisah kalau ada orang yang tak suka kat aku... asalkan Allah sayang aku.. aku sayang Allah..terlalu sayang..tapi layakkah aku untuk menjadi yang tersayang.. aku hanya hamba yang lemah.. kadang-kadang aku juga sering tersungkur.. tergelincir dari landasan..

aku cuma manusia biasa..dan setiap manusia mempunyai fitrah yang sama.. kadang-kadang aku tersasar dalam mengawal fitrah yang dianugerahkan....namun Allah sayang aku...:-)

No comments:

Post a Comment